Jesteśmy drukarnią z Łodzi specjalizującą się m.in. w wydruku plakatów. Drukujemy w innowacyjnej technologi eko-solwentowej wykorzystując najnowsze, certyfikowane tusze. Korzystamy z plotera firmy EPSON, który pozwala uzyskać wydruki o żywych barwach i zapewnia doskonałe odwzorowanie kolorów. Posiadamy możliwość szerokiego personalizowania zamówień, dzięki czemu jesteśmy w stanie sprostać indywidualnym potrzebom klienta.
Druk plakatów wysokiej jakości — drukarnia plakatów w Łodzi
Drukujemy plakaty w Łodzi wykorzystując technologię eko-solwentową. Ploter firmy Epson to najwyższa jakość i wyjątkowa szybkość druku. Dodatkowo, technologie Epson użyte w drukarce pozwalają na niezwykłą precyzję druku poprzez możliwość dokonywania pomiarów, pełną kontrolę i funkcję korekcji kolorów. Stosowane przez nas najnowsze tusze Epson Ultrachrome GS posiadają certyfikaty Greenguard Gold zaświadczające o spełnianiu rygorystycznych standardów w zakresie emisji substancji chemicznych. Nasze wydruki cechują się odpowiednim wysyceniem barw i odwzorowaniem do 98,2% kolorów palety Pantone Solid Coated Colours1. Druk plakatów w Łodzi zawdzięcza swoją wysoką jakość innowacyjnym rozwiązaniom zastosowanym w ploterze firmy Epson. Drukujemy z wykorzystaniem dwóch głowic drukujących oraz 9 lub 10-kolorowego zestawu atramentów do drukarek SC-S80610 (zestaw obejmuje kolory: pomarańczowy, czerwony, biały/ metaliczny). Wykonujemy profesjonalne materiały reklamowe, a także POS m.in. ulotki, wlepki, wobblery, naklejki. Wysokiej jakości urządzenie poradzi sobie zarówno z wydrukiem barw CMYK, jak i RGB.
Cena wydruku — plakaty Łódź
Cena wydruku plakatów w Łodzi uwarunkowana jest ich rozmiarem, ilością, wyborem podłoża druku i brakiem lub obecnością estetycznej listwy zatrzaskowej. Jeżeli chodzi o podłoże, najkorzystniej cenowo wychodzi papier matowy, papier premium satynowy oraz plakatowy błysk. Cena plakatów w Łodzi drukowanych na papierze fotograficznym i specjalnym podłożu do antyram jest wyższa, nie przekracza jednak 40 zł za pojedynczą kopię A1. Koszt wydruku podnosi się o kilka złotych w przypadku zamówienia przez klienta górnej i dolnej listwy uatrakcyjniającej wygląd plakatu. Klient może poznać dokładną wycenę planowanego wydruku, wypełniając formularz zamówieniowy, który dostępny jest na naszej stronie internetowej.
Jeżeli masz wątpliwości związane z wyborem odpowiedniego dla twojego druku podłoża, nasz wysoce kompetentny personel chętnie udzielni Ci rady. Skontaktujesz się z nami przez firmową stronę internetową lub odwiedzając punkt stacjonarny.
Serdecznie zapraszamy do kontaktu!
Druk cyfrowy plakatów w Łodzi już od 1 kopii, także w dużym formacie
Nasza drukarnia plakatów w Łodzi przyjmuje zamówienia już od jednej kopii. Z przyjemnością podejmiemy się także wydruku większych ilości plakatów. Wykonujemy druk w najwyższej jakości, o rozdzielczości 2400 x 2400 dpi. Drukujemy pliki o dużych formatach. Najczęściej wybierane przez klientów formaty to: A1, A2, B1 oraz B2. Jesteśmy elastyczni. Jeżeli potrzebujesz wydruku o niestandardowych wymiarach, nie sprawi to nam trudności. Realizujemy indywidualne zamówienia, personalizując plakaty zgodnie z oczekiwaniami klienta. Nasz wysoce kompetentny personel posiada wieloletnie doświadczenie i duży zakres wiedzy dotyczącej druku. Najwyższą jakość wykonywanej przez nas usługi druku plakatów w Łodzi potwierdzają liczne pozytywne opinie zadowolonych klientów, widniejące w wynikach wyszukiwania Google.
Jak rozpocząć z nami współpracę? Zamówienia na druk możesz złożyć osobiście w siedzibie naszej firmy lub przez internetowy formularz zamówieniowy. Poza zamówieniem wydruku plakatów w naszym kreatorze możesz zlecić także druk cyfrowy innych materiałów, takich jak na przykład kalendarze czy wizytówki. Przygotowując dla nas plik, postaraj się zapisać go w formacie PDF. Poradzimy sobie także z rozszerzeniem JPG i TIFF. Prace przeznaczone do druku przygotuj w docelowym formacie (1:1). Ich minimalna rozdzielczość powinna wynosić 150 dpi, kolorystyka najlepiej CMYK lub RGB. Zadbaj o to, by plik nie zawierał warstw ani kanałów. Jeśli to możliwe — teksty zawarte w pliku powinny zostać zamienione na krzywe. Zapraszamy do współpracy z naszą drukarnią plakatów w Łodzi.
Częste pytania i odpowiedzi w zakresie druku plakatów w Łodzi
Czy powinienem posiadać projekt graficzny plakatu?
Nasza drukarnia wykonuje zarówno wydruki plakatów z gotowych projektów Klienta jak i podejmuje się projektowania graficznego wykorzystując swoją wiedzę i doświadczenie w tym zakresie. Nasi graficy mogą pomóc Ci stworzyć odpowiedni plakat na swoje wydarzenie takie jak imprezę masową, szkolenie, koncert lub utworzą odpowiedni projekt plakatu reklamowego dla Twojej firmy na potrzeby ekspozycji zewnętrznej i wewnętrznej. W przypadku samodzielnego tworzenia projektu możesz liczyć na nasze doradztwo techniczne w zakresie prawidłowości i gotowości do druku.
Jakie wymiary mają plakaty?
Wykonujemy druk plakatów w naszej drukarni w różnych rozmiarach, wedle oczekiwań i potrzeb Klientów. Najpopularniejszymi rozmiarami są:
A1 – 594×841 mm
A2 – 420×594 mm
B1 – 707×1000 mm
B2 – 500×707 mm
Istnieje także możliwość wydruku indywidualnych rozmiarów plakatów w Media Press po wcześniejszym kontakcie z obsługą i dokonaniu ustaleń technicznych. Posiadany przez nas park maszynowy daje nam dość szerokie możliwości personalizacji rozmiaru wydruku.
Jaki rozmiar plakatu będzie dla mnie odpowiedni?
Warto dobrać rozmiar plakatu w zależności od odległości oczu odbiorcy. W przypadku małych odległości (np. gablota wewnątrz budynku) plakat powinien być mniejszego rozmiaru, ułatwi to także wygospodarowanie miejsca na jego powieszenie. W przypadku ekspozycji na słupach ogłoszeniowych zaleca się rozmiar większy, dla lepszej czytelności przekazu reklamowego. W przypadku wydruku plakatu w ramach wyposażenia wnętrz (np. reprodukcja sztuki lub wydruk zdjęć) ważny będzie stosunek wielkości plakatu do wielkości ściany, a także rozmiaru mebla (np. plakat nad kanapą musi współgrać idealnie w stosunku do jej rozmiaru). Warto więc przed zleceniem wydruku zastanowić się jaki rozmiar wybrać pod względem użytkowym lub też pod względem skuteczności przekazu reklamowego.
Jaki wybrać rodzaj papieru dla plakatu?
Drukarnia Media Press z Łodzi oferuje kilka rodzajów papieru plakatowego pod wydruk. Dysponujemy w zasadzie pełnym spektrum materiałowym do zaspokojenia wszelkich form zapotrzebowania plakatowego. Warto przyjrzeć się bliżej każdemu z rodzaju nośników:
- FS Premium 200 g/mkw/satynowy (plakatowy mat) – jest to papier plakatowy typu premium. Posiada on wyższą wytrzymałość od papieru standardowego między innymi dzięki większej gramaturze.
- High Glossy 230 g/mkw/błyszczący (papier fotograficzny) – ten rodzaj papieru plakatowego jest polecany do wydruków fotograficznych w dużym rozmiarze. Jest to rodzaj papieru błyszczącego więc można spodziewać się na nim refleksów świetlnych, które mogą być pożądane w szczególności wewnątrz pomieszczeń.
- Papier matowy 140g (plakatowy matowy) – jest to standardowy papier plakatowy, w szczególności stosowany w masowych akcjach reklamowych gdzie ważnym parametrem będzie cena dużego nakładu.
- Poster Glossy 200 g/mkw (plakatowy błysk) – ten papier plakatowy polecamy dla projektów ekspozycji, która powinna się wyróżniać odbiciem światła od powierzchni papieru. Plakaty takie potrafią dodać dodatkowego efektu wizualnego samej formie reklamowej.
- Premium Blockup Rollup Film 250 g/mkw (papier do antyram) – rodzaj papieru polecany w szczególności do antyram. W przypadku wydruku rodzinnej fotografii lub reprodukcji sztuki będzie stanwoić idealny efekt w antyramie.
Czym kierować się przy tworzeniu projektu graficznego plakatu?
Kilka zasad graficznych jest istotnych przy projektowaniu dobrego plakatu reklamowego oraz innych nośników jak banery reklamowe czy ulotki. W szczególności cechami tymi będą:
- unikalność i chwytliwy przekaz, który utkwi w pamięci
- wyróżniające się tło plakatu
- dobrze widoczna czcionka na dobranym tle zarówno pod względem koloru jak i kroju
- odpowiedni rozmiar napisów i minimalistyczny przekaz (zbyt duża ilość treści nie będzie czytana przez przechodniów)
Planuje organizację wydarzenia i chce poznać zasady projektowania tego rodzaju plakatu?
Przy organizacji wydarzenia w Łodzi lub okolicach należy zdać sobie sprawę do jakiej grupy docelowej kierowany jest przekaz reklamowy. Odziemny charakter projektu graficznego powinien mieć plakat dla koncertu czy imprezy muzycznej kierowanej do młodego pokolenia od plakatu dla szkolenia biznesowego. Pewne elementy będą tutaj jednak spójne, a są to przede wszystkim:
- dopasowanie rozmiaru do odległości i miejsca ekspozycji (duży plakat na słup reklamowy, a mniejszy do prezentacji wewnątrz budynku)
- jasne określenie w tytule czego plakat dotyczy
- wyraźne podanie daty wydarzenia
- podanie ceny oraz sposobu nabycia biletów na wydarzenie
- jasne określenie zespołów, mówców lub ważnych osób obecnych na wydarzeniu.